Denizli’de özellikle öğrenciler ve çalışan vatandaşların yoğun olarak kullandığı Pamukkale Üniversitesi dolmuş hattında uzun süredir beklenen düzenleme hayata geçirildi. Yeni uygulamayla birlikte dolmuşlar yeniden İncilipınar Caddesi üzerinden hizmet vermeye başladı.

13 Yıllık Bekleyiş Sona Erdi

Yaklaşık 13 yıl önce şehir içi trafik düzenlemeleri kapsamında İncilipınar Caddesi’nden kaldırılan Pamukkale Üniversitesi dolmuşları, Zübeyde Hanım Caddesi güzergâhına yönlendirilmişti. Yeni düzenlemeyle birlikte hat yeniden eski güzergâhına dönerken, özellikle İncilipınar Mahallesi sakinlerinin uzun yıllardır dile getirdiği ulaşım talebi de karşılanmış oldu.

Vatandaşlar Memnuniyetle Karşıladı

İncilipınar Caddesi’ni kullanan vatandaşlar ve bölge esnafı, güzergâh değişikliğini memnuniyetle karşıladı. Yeniden cadde üzerinden geçmeye başlayan dolmuşların hem ulaşımı kolaylaştıracağı hem de bölgedeki hareketliliği artıracağı ifade edildi.

Medya-İş, Denizli’de gazetecilere sendikal haklarını anlattı
Medya-İş, Denizli’de gazetecilere sendikal haklarını anlattı
İçeriği Görüntüle

Pamukkale Üniversitesi hattı, Denizli’nin en işlek dolmuş güzergâhları arasında yer alırken, yapılan değişiklikle birlikte öğrenciler ve vatandaşların şehir merkezine ulaşımının daha kolay hale gelmesi bekleniyor.