Başkan Çavuşoğlu ve minikler geleceğe can suyu verdi
Başkan Çavuşoğlu ve minikler geleceğe can suyu verdi
İçeriği Görüntüle

Denizli Büyükşehir Belediyesi, 15 Mayıs 1919’da Müftü Ahmet Hulusi Efendi’nin çağrısıyla başlayan direnişin 107’nci yılını yine yüzlerce kişinin katılımıyla düzenlenecek olan program ile anmaya hazırlanıyor. 15 Mayıs Cuma günü gerçekleştirilecek anma etkinlikleri saat 17.00’de Delikliçınar Meydanı’nda Atatürk Anıtı’na çelenk sunulmasıyla başlayacak. Ardından saat 17.15’te kortej yürüyüşü başlayacak. Binlerce Denizlilinin katılması beklenen yürüyüş, Atatürk Caddesi ve Kayalık Caddesi üzerinden Bayramyeri Meydanı’na kadar sürecek. Yürüyüşe, Denizli Büyükşehir Belediyesi Bando Takımı eşlik edecek. Yürüyüşün ardından Bayramyeri Meydanı’nda anma töreni gerçekleştirilecek. Geçtiğimiz yıl büyük bir katılımla gerçekleşen yürüyüş ve anma töreninin bu yıl da aynı coşku ve birlik ruhuyla gerçekleşmesi bekleniyor.
Denizli 15 Mayista Yine Omuz Omuza Yuruyecek 2Denizli 15 Mayista Yine Omuz Omuza YuruyecekDenizli 15 Mayista Yine Omuz Omuza Yuruyecek 1