Denizli'de İYİ Parti Honaz İlçe Başkanı Sadık Arıtürk, Denizli İl Başkanlığına sunduğu dilekçeyle görevinden ayrıldığını açıkladı. Yaklaşık 22 aydır teşkilatın başında bulunan Arıtürk, görev süresi boyunca hem il teşkilatıyla hem de genel merkezle tam bir koordinasyon ve uyum içerisinde çalıştıklarını belirtti.
"Siyasi Değil, Tamamen Ailevi Bir Karar"
İstifa kararının ardında herhangi bir siyasi kırgınlık veya gerekçe bulunmadığının altını çizen Sadık Arıtürk, son aylarda eşinin ağırlaşan sağlık durumunun bu kararda etkili olduğunu ifade etti. Eşinin tedavi ve bakım sürecinde yanında olması gerektiğini belirten Arıtürk, yaptığı yazılı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
"Türkiye sevdalısı cesur yürekliler olarak çıktığımız bu yolda, yaklaşık 22 aydır büyük bir gurur ve sorumlulukla Honaz İlçe Başkanlığı görevimi sürdürdüm. Ancak Mart ayından bu yana eşimin sağlık sorunlarının artması ve bakım sürecinde aile içerisinde destek olabilecek başka bir kimsenin bulunmaması nedeniyle, bu görevi sonlandırmak durumunda kaldım. Bu kararı tamamen ailevi nedenlerle ve üzülerek almış bulunuyorum."
"Partimin Üyesi Olarak Kalmaya Devam Edeceğim"
Görevinden ayrılsa da davasına olan bağlılığının sürdüğünü vurgulayan Arıtürk, İYİ Parti üyeliğinin devam edeceğini ve partisinin bir neferi olarak destek vermeyi sürdüreceğini ifade etti. Boşalan koltuğa önümüzdeki günlerde İYİ Parti Denizli İl Başkanlığı tarafından yeni bir ismin atanması bekleniyor.