SAĞLIK

Denizli’de 4 doktor coronaya yakalandı

Denizli’de son zamanlarda artış gösteren coronavirüs, 4 doktora da bulaştı. Ancak virüs hastanede değil tatilde bulaştı.

Abone Ol

HABERDENİZLİ.COM

Edinilen bilgilere göre Denizli Devlet Hastanesi’nde Ö.Ö. ve aynı hastanede çalışan Ortopedist bir doktor ile kentteki başka hastanelerde çalışan 2 doktor tatile gittiler. Tekne ile çıktıkları tatilde corona virüse yakalanan 4 doktor, corona virüs belirtileri gösterince test yapıldı. Yapılan testlerde Denizli Devlet Hastanesi’nde çalışan 2 doktorun Corona virüse yakalandıkları tespit edildi. 2 doktorun verdikleri bilgiler doğrultusunda başka hastanelerde çalışan 2 doktora daha test yapıldı. Başka hastanelerde çalışan 2 doktor da testleri pozitif çıkınca, Denizli Devlet Hastanesi’nde tedavi altına alındı. Aileleri ise evlerde 14 günlük karantinaya alındı.

{ "vars": { "account": "G-2QLCV0JSK8" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }