banner915
2123 Okunma
İÇTİĞİ HAP SONU OLDU
Denizli'de, kahvenin içip ardından cinsel gücü arttırıcı özelliğe sahip viagra hapı içtiği ve sevgilisiyle girdiği ilişki sonrası bir anda fenalaşıp yere yığıldığı öne sürülen 59 yaşındaki M.İ.A. yaşamını yitirdi.

Olay, Dün akşam saatlerinde, Hacı Kaplanlar Mahallesi 712 Sokak'taki apartta meydana geldi. Aslen Afyonkarahisar'da doğramacılık yapan, evli ve iki çocuk babası M.İ.A, Denizli'ye gelerek sevgilisi H.B. ile apartta bir araya geldi. İddiaya göre, ilişki öncesi önce kahve ardından cinsel gücü artıran viagra hapı içen M.İ.A, bir süre sonra fenalaşarak yere yığıldı. H.B.'nin telefonla olay yerine çağırdığı acil sağlık ekipleri, M.İ.A'ya müdahale etti. ama kurtarılamadı.
Polisin evde yaptığı incelemenin ardından M.İ.A'nin cesedi otopsi için Pamukkale Üniversitesi Hastanesi Adli Tıp morguna kaldırıldı. H.B.'nin sözlü ifadesinde, M.İ.A.'nın kahveden sonra viagra içtiği ardından ilişki sonrası fenalaşıp, yere yığıldığı söylediği öğrenildi. Polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.


haberdenizli.com

Son Güncelleme: 15.08.2015 14:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kubra 1 yıl önce

evli bir adamın metresiyle iliskiye girerken ölmesi.. Allah karısına sabır versin diyorum sadece ne rezil bir durumdur. bunun hesabını öbür tarafta karısına çocuklarına nasıl açıklayacak acaba..